måndag 1 december 2008

Två hundar i huset igen!

Vi är just nu hundvakt åt goda vänners ridgeback - Empi. Det är fantastik härligt att se Morris och Empi tillsammans, de leker, leker och leker! På något sätt kändes det som om ordningen blev återställd när det blev två hundar i huset igen... Är sååå sugen på en liten fyrbent kompis till Morris. Längtan blir inte heller mindre när man kikar in här! Morris mamma har fått en ny valpkull... De är så otroligt söta! Men just nu njuter vi av att se den glädje Morris har av att Empi är här hos oss!
































































foto:jenny
Morris blundar men jag tycker bilden på dom bland sanddynorna är fin ändå! Empis små öron står rakt ut - gulligt!

1 kommentar:

Helena Dovier sa...

Vad roligt med en Morris-blogg! Helt ljuvliga bilder på vovvarna på stranden :-). Jag förstår precis känslan av att ordningen är återställd när ni nu tillfälligt har två hundar i huset. Precis likadant har jag känt när jag har varit i motsvarande situation. Men i nuläget är jag fullt nöjd med att enbart ha Justus, så hos oss två lär det inte bli någon utökning av flocken på ett bra tag. Hoppas däremot att det kan bli det hos er, det vore ju toppenroligt! :-)
Stor kram från Helena och Justus